2015/08/31

Büszkeség?..... Egy írás Életem párjától és ......

Egy link Életem párja és Általam alkotott Facebook Csoport és oldal bejegyzéséhez. A gondolatait lejegyezte Életem párja... Büszke vagyok rá... Hozzászóltam én. Úgy gondolom nagyjából mindent elmondtunk... Persze lenne még pár kedves...nek nem mondható szavam pár volt kollégámhoz...nem vagyok rájuk büszke...és pár magukat demokratának tartó ismerősömhöz. Talán egyszer.... Egy biztos... Valaha szolgáltam hivatásos katonaként ezt a Hazát ezt a Népet. Büszke voltam rá... ma már NEM! Egyre inkább szégyenlem hogy ez a nép az én népem, ez a hazám... Ez nem nemzet és nem haza. Ez csak egy szolgalelkű , gerinctelen, meghunyászkodó gyűlölködés éltető elemű káosz és egy lakhely ahol ember CSAK lakik....Egy ország ahol kiknek a Népet kellene szolgálniuk...Katonák Rendőrök Bírók Ügyészek... egy mocskos maffiát szolgálnak. Egy ország ahol nulla IQ-s agyatlanok egyenruciban masírozgathatnak és a nép egy nagy része még közösséget is vállal velük. Egy ország ahol a gerinctelenség a talpnyalás a szolgalelkűség a birka szellem a hajbókolás a cifra gunya cifra rang a menő. Ahol holmi szarházi senkik andi vajna féle szarok rabolhatják a NÉP vagyonát "törvényesen" törvénytelenül és ehhez még tapsikolnak is sokan. Egy ország ahol szarházi senkik iskolapadból bársonyszékbe hullajtott taknyosok urizálhatnak és ők a "sztárok" az urak... Egy ország ahol százezrekbe milliókba rúgott, rabolt ki az a "hatalom", azok a "vezetők" kiket saját maga a nép választott bízott meg hatalommal hogy vezesse...és ez a nép birka mód tűri. Egy ország ahol sírnak rínak mert kifosztották jogait elvették de nem tesz semmit. Egy ország ahol a tisztesség a tehetség a gerinc az emberség semmit nem ér. Egy ország amelyiknek holmi gyűlölködésre okot adó üggyel be lehet tömni a száját a szemét a fülét és nem veszi észre hogy mindez a színjáték csak arra való hogy ezek a tolvaj szemetek tovább rabolhassanak, egyre keményebb diktatúrába vigyék az országot... A Hazám a Népem Katonája voltam...Büszke voltam rá..Büszke a hazámra a hivatásomra a hadseregre... Voltam...már nem vagyok. Rátok sem volt kollégák. ...Persze itt megint jön az... TISZTELET a kevés kivételnek! Azért van amire akikre Büszke vagyok........

És a link: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=982345285163529&set=gm.1627118427551210&type=1

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!