2014/07/16

Rasszista lennék?......

Egyre inkább tele van az a bizonyos alkatrészem a naaagy kisebbségvédőkkel a mindenhol rasszizmust ordítókkal. ...hát akkor tessék! Ne wazze! Én is rasszista vagyok...vagy nem? ... Meglátjuk. Ám legyen...,vállalom ha csupán azért leszek rasszistának bélyegezve mert kissé másképp látom gondolom...,Valós tapasztalataim alapján.
-Ugye a naaagy kisebbség védőknek a DK-t rasszizmussal vádolóknak eszébe nem jut hogy a teljes igazságot mondják ki a dologról? Persze ahhoz jó mélyre és messzire vissza kéne menni. Az meg fárasztó. Az országot járni a valós gondokat megismerni, tapasztalatot...valósat...begyűjteni ott ahol az valóban van az is fárasztó. Tenni valósat és hatékonyat nem csak szájat tépni az is fárasztó. Elmenni Miskolcra ahol a probléma valós és a naaagy valós életről szól, avagy bárhová ahol hasonló a helyzet és ott az Embereket megkérdezni, látni a valós naaagy Életet...,az is fárasztó ám. Mert hááát... egyesek szerint mindenki rasszista aki kicsit is másképp lát tapasztal gondol dolgokat mint azt egyes szájtépők. Hogy kimondani valamit ami tény?...-Annak az elnyomott kiközösített kisebbségnek is jócskán lenne mit tennie a kiközösítés az előítéletek ellen. ( Főleg a saját értelmiségének ) Mert védeni támogatni segíteni felzárkóztatni integrálni elfogadtatni bárkit annak hathatós közreműködése akarata nélkül...,piszok nehéz ám. Hogy ezzel most én is rasszista leszek egyesek szerint? Akkor elárulom, -Több Cigány...ám legyen ha jobban tetszik...Roma sráccal volt dolgom pályafutásom során mint a legtöbb szájtépő kisebbség védőnek együtt. ééés... a naaagy valóságban volt velük dolgom. Volt Cigány főnököm, beosztottam, barátom. Volt Cigány származású írnokom. Csináltam harckocsi parancsnokot , harckocsi vezetőt Cigány srácból ha tehetséges volt. DE! -ha azt láttam képtelen betartani alapvető közösségi normákat, leültem velük és elmondtam, elmagyaráztam nekik miről szól a dolog. Segítettem nekik beilleszkedni, megvédtem őket ha pusztán a származásuk miatt bántották őket. DE!-azt is elmagyaráztam ám nekik hogy az elfogadáshoz nekik is tenniük KELL. Szóval...Lehet ám szájat tépni, rasszizmust kiáltani oda ahol nincs, lehet a teljes igazságot elhazudva úgy tenni mintha az nem lenne, lehet ám mindenkit rasszizmussal vádolni aki kicsit is másképp látja a dolgot, de nem érdemes és többet árt mint használ. Ez folyt ebben az országban huszon éve...és előtte is. Megoldottak vele bármit? NEM! Csak elmélyítették a problémát, elodázták. Hazudik az aki azt állítja, - Ahol a Cigány - Magyar együttéléssel gondok vannak , ott pusztán azért van gond mert a Magyarok a Cigányokat elítélik pusztán azért mert Cigány! Önök nagy kisebbségvédők, rasszizmust ordítók mit oldottak meg eddig? Mit tettek eddig? Semmit! ...aaaz ordításon a rasszizmussal vádoláson kívül. Talán hagyni kéne tenni azokat akik más megoldásokat keresnek és talán találtak is. ...és nem szarabbik jobbikos megoldásokat ááám. Egyszerűen csak kimondják a tényt az igazságot, -Az elnyomott kiközösített el nem fogadott kisebbségnek is van jócskán bűne a róla kialakult képben, van jócskán tennivalója a megváltoztatásban. Utolsó megjegyzés, -Ott helyben Miskolcon a helyi MSZP és Együtt-PM is támogatja Pásztort. Ez ugye szintén feledés tárgyát képezi egyeseknél. Az ő ablakaikat is összetetszenek firkálni? Ők is rasszisták?

 Megjegyzem...-A rendszerváltás óta sok politikus, párt puszta érdekből szavazó gyűjtési céllal elmismásolt dolgokat, milliárdokat dobott ki az ablakon a Cigányság felzárkóztatása címszó alatt. Eredmény? ...Semmi! Illetve van...Elmélyítették, elodázták a problémát. Politikusaink előszeretettel hangoztatták a Romák/Cigányok felzárkóztatásának szükségességét, védték...védték?... a Romákat, rasszizmust ordítottak, de tenni valósat hatékonyat nem tett egyik sem. Bele plántálták a Romákba/Cigányokba hogy ők az elnyomott kiközösített kisebbség. Elhitették velük hogy nekik semmi dolguk nincs a saját felzárkózásuk, elfogadtatásuk ügyében mert mi a csúúúnya Magyarok rasszisták vagyunk és pusztán azért közösítjük ki őket mert ők mások mint mi. Mert a kultúra mássága a származásuk...meg miegymás. Hát meg a naaagy lófaszot barátaim! Ki a radai rosseb tiltotta meg bármelyik kisebbségnek, nemzetiségnek hogy Tanuljon, tisztálkodjon, betartson alapvető közösségi normákat, rendbe tartsa a környezetét, viselkedjen kulturáltan. Felzárkóztatni, elfogadtatni, beilleszteni a közösségbe senkit, sem közösséget, sem egyént nem lehet annak hathatós közreműködése nélkül! Védhetek én, akarhatok felzárkóztatni, elfogadtatni bárkit, ölhetek bele milliárdokat ha ő maga nem tesz semmit. Fáj kimondani az igazságot, Nem érdekük egyeseknek mert az nem népszerű? Igenis a Romáknak/Cigányoknak is van jócskán saruk a megítélésükben, Van tennivalójuk bőven a megváltoztatásban. Mint ahogy Bármelyik Magyarországon élő kisebbségnek is volt van lesz.... ...és most rasszista vagyok? ..............
 Azt mondom, - A Roma/Cigány igenis legyen büszke a származására a nyelvére a kultúrájára, ápolja őrizze meg azt. Épp úgy mint bármelyik másik itt velünk élő nemzetiség teszi. De a kultúra mássága nem ám az igénytelenség az erőszakosság a közösségi normák be nem tartása! A kultúra mássága a Nyelv a Történelem a Zene az Irodalom a Népviselet a Néphagyományok. Én leülök a buszon vonaton Cigány ember mellé haaa... az tiszta és nem bűzlik a többhetes kosztól. Beszélgetek vele ha tud és akar kulturáltan beszélgetni. Szeretem a Cigány zenét, tetszik a Cigány népviselet. Leülök és le is ültem ebédelni egy asztalhoz Cigány emberrel. Bemegyek Cigány család otthonába és elfogadom ha megkínál, ha az tiszta rendezett mint átlag Embereké. Nem tiltakoztam mikor Cigány srácot ültettek a fiam mellé az iskolába. De igenis tiltakoztam mikor a másik Cigány gyerek koszosan mocskosan ment az iskolába és egy hétig irtottuk a tőle kapott tetveket a gyerekem fejéről és jöttek családot fertőtleníteni az ÁNTSZ-től. De tiltakoznék akkor is ugyanúgy ha az magyar vagy bármi másik nemzetiségű lett volna. Mint ahogy elítélem bármi másik nemzetiségű agresszivitását, igénytelenségét, közösségi normák ellenes viselkedését is. Az Embert néztem és nézem mindig és soha NEM a származását!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!