2013/10/24

Az mszp-nek a mai ( Okt. 23-i ) "ünnep" és "hekkelés" kapcsán......

Az alábbi írásom Török Zsoltnak szól, de veheti szanyi és főleg mesterházy és mindenki aki a mai ellenzéki "ünnep"??? után Gyurcsányt vagy DK-t okolja bármiért!


török úr! Direkt kisbetű! Kedteknél totál elmentek hazulról! Önök melldöngetve jelentették ki hogy egyedül is nyernek... Aztán jött bajnai.. összefogást hirdetett mégpedig széleskörűt. Erre önök?...januárban elkezdtek tárgyalgatni mert megijedtek... Bajnai visz mindent... Aztán érdekes módon önök ketten egymásra találtak... kötöttek egy kétpárti diktátumot... Ellenzéki összefogásnak hazudva! Mindenkit kizártak...pozíciókat osztogattak..osztogatnak. Önök beszélnek Gyurcsány ellen?..önök akik képtelenek megtisztulni? Önök akik versenyt ígérgettek a fidesszel? Önök akik sorra árulták el a saját miniszerelnökeiket? Önök akik még mindig árulókat rejtegetnek akik az önök miniszterelnökét árulták el a fidesznek? Önök akik 3 évig asszisztáltak orbánnak? Önök akik a parlamentben űlve akarták...akarták???...hallani a nép hangját? Önök akik képtelenek igazi baloldali lenni, akik haveri körökben gondolkodnak..pozíciókban székekben? Tán MI a NÉP voltunk és vagyunk azok akik igenis SZÉLES KÖRŰ ÖSSZEFOGÁST AKARUNK! Érti ezt ön és elszállt vezére? Értik?...évek óta ezt kiáltjuk! Most is...Ma is... A NÉP Akarja... A NÉP hekkelte meg az önök saját nagyságuktól elszált vezérét... NEM Gyurcsány és NEM a DK... A NÉP akarata ez! Fogják föl végre! Ha ezt nem képesek megérteni meghallani...Önök is mennek a történelem szemét dombjára...és NEM Gyurcsány lesz a hibás... Okolhatják saját magukat! Érti ön ezt?...Öntelt arrogáns hazug banda! Önök és a baloldaliság..önök és a tisztaság..Önök és a NÉp... Mint Makó Jeruzsálem!  Még annyit török "úr" és mszp... Önöknek a székeik a pozícióik sokkal fontosabb mint a NÉP óhaja! Ennyit önökről! ...egy Volt mszp tag...és 20 éven át mszp szavazó.... már bánom... de nagyon! önökre többé soha! Na igen...és azt a fidesz kettő harmadot az mszp bénázása árulása hazug versenyt ígérgetése hozta a fidesznek... Neeem Gyurcsány Ferenc! Köszönjék saját maguknak... csak sajnos mi isszuk a levét! ...és ezzel a mai nyilatkozataikkal ásták meg a saját sírjukat önök ...aaaz biztos!


És egy kiegészítés.... Most találtam... Mi is van most? ki is hekkelt?..és hogyan is?...

"-Mesterházyba belefojtották a szót.

Mesterházy Attila szerint  szervezett volt az akció, ami az ellenzéki  tüntetésen zajlott, amikor a baloldaliak nagygyűlésén többen is belefojtották a szót, és azt skandálták, "összefogást".



A  Facebookon magára vállalva írta le B. Attila  a történetet….



„Előre le kell szögeznem! Nem vagyok sem DK aktivista, sem MSZP, sem E2014! Sót! Semelyik pártnak nem vagyok az aktivistája, csupán egy ellenzéki szimpatizáns vagyok aki egészen 2010-ig MSZP szavazó voltam. 2010-ben már nem nagy örömmel szavaztam az MSZP-re, de testközeli ismeretségem az Orbánnal, az arra késztetett, hogy ismételten az MSZP-re szavazzak.


De történt valami. Ma kint voltam az ellenzéki összefogás gyűlésén és alig vártam, hogy a Mesterházy a színpadra lépjen. A Gyurcsány beszédig a színpad bal oldalán lévő televíziósok mögött a kerítésnél hallgattam a beszédeket, de gondolva azt, hogy a Gyurcsányt majd a Mesterházy követi, a tömegben előre kéretkeztem. Alig bírtam a nagy izgalmamban kivárni, hogy jöjjön a Mesterházi, mert tudatosítani akartam vele azt, hogy Ő az aki az ellenzéket hátráltatja, és Ő az aki akadályként van az összefogás előtt.


Kivártam, pedig nem nézték jó szemmel, hogy előre tolakodjam. Amikor színpadra lépett, gőgösen jött a mikrofon felé. Amint elhallgatott a néző közönség, mielőtt ki tudta volna mondani a mikrofonba az első szót, beüvöltöttem neki, hogy "Te vagy az aki akadályoz, lépjél hátra!" Láttam, éreztem, hogy megtorpan és egy pillanatra nem tud megszólalni, amire a közönség közül mellettem elkezdték hangosan kiabálni, hogy "összefogást" aminek a hatására egyre többen kezdték el skandálni ezt az összefogás!


Sajnos, ez az önjelölt Mesterházy, nem akarja tudomásul venni, hogy a legnagyobb akadálya Ő maga! De remélem a mai nap, rádöbbenti őt, hogy ebben az országban őt nem akarja a nép miniszterelnöknek. Ő túl gyenge! Mind ezt azért írtam le, mert nézve a tévét, az MSZP már gyártja a Gyurcsány elleni hadjáratot, hogy talán ő lehet a háttérbe, hogy ez megtörtént. Hát itt üzenem az MSZP-nek. Semmilyen aktivista nem vagyok. Egy ember vagyok a sok millióból, akik valóban le akarják váltani ezt a kormányt és elegem van az önjelölt hatalom éhes személyekből!”

Forrás: http://www.fovarosi-hirhatar.hu/hir/mesterhazyba-belefojtottak-a-szot

Egy másik írás/vélemény/levél/üzenet nekik! A szerző -Mérei Erzsébet Böbe engedélyével csatolom.

"Kedves Szanyi Tibor!

Ma reggel a te hangoddal ébredtem. S bár feleséged biztos másként gondolja,de nekem megrázó élmény volt!Nehezen tudom feldolgozni.
Nem is igazán a hangfekvésedben volt a hiba,azt még elviselném,hanem amiket mondasz.....!
Mint egyszerű,ámde őszinte ember,folyamatosan azon gondolkodom,vajon hiszed-e,amit mondasz,netán ugyanahhoz a hipnotizőrhöz jársz,ahová vezérünk,avagy csak spontán hazudsz? (megjegyzem,eme utóbbi,mintha szokásotokká válna )
Komolyan hiszel az általatok gyártott összeesküvés-elméletben vagy csak a pozíciódért való aggódás már elborítja elmédet?
Persze,most kezdhetsz kiabálni,hogy DK-s vagyok,ellenség meg minden,de kérlek,halkan tedd! Tudod,nekem egy drága tanárnőm jól bevéste a fejembe. " Az igazság sohasem hangos...."!!
Megheckeltük.Ja. Tényleg. Biztos,ha ti mondjátok. Néhány száz DK-s. Tényleg,tuti.
Nem baj,hogy ezres nagyságrend,ugye? Nem baj,hogy MSZP-s és Együtt-es zászlók alól s zúgott az "Összefogást! "?
Nem baj,hogy több száz pártonkívüli is rekedtre üvöltötte magát?
Nem baj,ugye,hogy egész véletlenül és csakis egy szónokra nem igazán volt kíváncsi a tömeg?
Gyárthattok elméleteket,megsértődhettek,fenyegetőzhettek,de attól az igazság még igazság marad!!! Akkor is,ha ti pitiáner politikai játszmáitokért nem akarjátok meghallani.Akkor is, ha a sárdobálást tökélyre fejlesztitek.
Rossz útra léptetek,ideje volna visszafordulni!
Jó lenne,ha rájönnétek,hol a valódi ellenség,s nem a szövetségeseket lövöldöznétek ezerrel!
Figyeljetek már az emberekre,hallgassátok meg őket!Akkor is,ha halkan mondják,s akkor is,ha üvöltik.
Mert az ő kezükben a döntés,az ő kezükben a "sorsotok".
Ha nem értitek meg,mit kérnek,követelnek,ti lesztek a felelősek a következményekért!!
Ti pont úgy tudjátok,mint az emberek jó része, nem bír ki az ország újabb 4 év "békeharcot".Ha a 2014-es választások eredménye mégis ezt hozná, elkerülhetetlenné válik ,hogy az emberek elégedetlensége testet öltsön. S haragjuk nem csak a jelenlegi hatalmat,hanem titeket is elsöpörhet.
Gondolkodjatok!!! Még nem késő!!!!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!