2013/02/10

Lelkesedtem... Kormányzásértékelő E2014

Tegnap az ATV-n néztem az Együtt2014 Kormányzás értékelőjét. Igaz...Juhász Péterről lemaradtam, csak a Híradóban láttam részletet belőle. Kónya Péter aztán Bajnai Gordon... hááát... Engem nehéz holmi beszédekkel belelkesíteni, mert roppant érzékeny vagyok és figyelek a stílusra az előadásmódra... Na de ez a két Ember... Mit mondjak... Nekik sikerült. Kónya Pétert régebb óta ismerem és hallottam párszor... A Tegnapi beszéde... jelentősen túltett önmagán. Most ahogy néztem és hallgattam.... Egyre inkább elhittem...hittem neki amit mond és kezdtem lelkesedni... Aztán Bajnai?.... száj tátva és lelkesülten hittel néztem és hallgattam. Eltudta velem hitetni...Ő komolyan gondolja és meg is teszi amit mond és a felismerés bennem... Ez az Ember azt mondja képviseli amit én érzek gondolok hogy tenni kell...ene, amit én fontosnak gondolok tennék várok hogy megtegye végre valaki... Még nem az igazi....mert az utóbbi hónapok az összefogás körüli huzavonák kavarások a ki kivel nem és miért elvették a hitemet a lelkesedésemet... De Tegnap ez a két Ember és főleg Bajnai... Megtették velem... Alakulok.... Még kicsit félve mondom... Van Remény, Van hitem?.... Hinni remélem....Remélni szeretném....

Megjegyzem...rajtuk kívül még két Ember van akinek elhiszem és tud lelkesíteni....na jóóó... van egy harmadik is... Gyurcsány, Kolber és Vadai.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!