2012/11/14

PuPu BLOGJA: 4K!

PuPu BLOGJA: 4K!: Amikor először láttam a táblájukat egy MILLA –dzsemborin, azt hittem, hogy poénkodnak, és az ütős Wittner-Selmeczi-Szalai-Morvai jobboldali sorról próbálnak politikailag korrekt módon véleményt nyilvánítani.
Aztán ők felmehettek a Milla színpadára, merthogy az ő cipőjük talpához nem tapadt az elmúlt átkos húsz év mocska, így aztán nem kellett Juhász fűvésznek eltávozásuk után fogkefével felsikálni lábuk nyomát, mint mostanában Bajnai után.
Debütálásuk elgondolkodtató volt – én például azon gondolkodtam el, hogy soha nem tudja ez az ország megúszni az önjelölt megváltókat, akik azt gondolják, hogy egy ország irányításához elég az, ha megígérik, hogy nem lopják el a Combinót a Nagykörútról csirkeketrecnek a hobbytelekre. ....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!