2012/11/21

Egy érdekes vers.


Úgy találtam. A Szerzőjét sajnos nem tudom... Nem volt feltüntetve.
 
Ha én bárki lennék

Ha én Viktor volnék, mindig csak drogoznék,
A való világtól totál elszakadnék.
És ha egyszer engem bárki megkokizna,
Meglepetéstől a szemem tágra nyílna.

Ha én Führer volnék, népszerűtlen lennék,
Az egész világon páriává válnék,
Üres tekintettel átnéznének rajtam,
Diplomáciából már megint megbuktam.

Ha én Kövér volnék, csak bajuszra gyúrnék,
A volt elvtársakkal büdös bunkó lennék.
És ha a suttyóság már annyira fájna,
Kampányolni mennék Transylvániába.

Ha én Tompi volnék, picsaszájú lennék,
Twitteren, írásban bárkit lefaszoznék,
Az sem lenne jobb, ha kinyitnám a pofám,
Kuplerájvizitből írtam a diplomám.

Ha én Lázár lennék, rögtön feltámadnék,
Még a WC-re is Audival járnék,
Néhány milliárdért örömmel mutyiznék,
Naponta akár száz indítványt beadnék.

Ha én Semjén volnék, mindig imádkoznék,
Fagyott kutyaszarnál is keresztet vetnék,
Védett madarakra ráfognám a puskám,
Nem tudom, ha látna, mit szólna apuskám.

Ha én Gabi volnék, SelmeCziki lennék,
Szoláriumbarnán bármit elhazudnék,
És ha az ellenzék lódításon kapna,
Ott a kiflim csücske, azt is bekaphatja.

Ha én Nyerges volnék, oligarcha lennék,
Simicskával párban közpénzeket nyúlnék,
Ezermilliárdok átfolynának rajtam,
Akkor lennék boldog, ha mindent elloptam.

Ha én Gárda volnék, mindig masíroznék,
Árpádsávos zászlót fennen lobogtatnék,
S ha be lennék tiltva, magasról leszarnám,
Úgyis fasizmus van, megvéd majd a gazdám.

Ha én tapló volnék, fideSS-re szavaznék,
Bármit hazudnának, én mindent elhinnék,
És aki ellentmond, lekommunistázom,
Mert Viktornál nincs jobb az egész világon.

Ha ma Tolcsy volnék, unorthodox lennék,
Magyar tündérmesét vizionálgatnék,
És ha nem válna a jóslatom valöra,
Keresztben pislognék a recesszióra.

Ha kezelve volnék, ártalmatlan lennék,
Országomban többé rombolni nem tudnék,
Mindenki jól járna, (ha) begyógyszereznének,
S emléke sem volna már a feritélnek. (fairytale-nek)

Ha én magyar volnék, nem otthon kuksolnék,
Százezredmagammal utcára vonulnék,
Addig tüntetnék, míg megbukna a kormány,
S menne mind Nürnbergbe, de legfőképp Orbán.

Ha én ország volnék, köztársaság lennék,
Határomon belül fasizmust nem tűrnék,
Demokrata erők mind teret nyernének,
S nem lennék játéka minden csőcseléknek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!