2023/02/22

Én vagyok aki " sziszegve sem szolgál aljas, nyomorító hatalmakat".

 Találtam, elhoztam. Egyetértek...én is így. 

Bartucz István

" Akinek nincs bátorsága lázadni, annak nincs joga panaszkodni.",,

Tökéletes!!!
,,"Egy kedves ismeretlen ismerős rám írt, hogy az én kormánykritikus kommentjeimből süt a gyűlölet.
Ha Te is így gondolod barátom bocsáss meg nekem.
Semmi sem áll távolabb tőlem, minthogy gyűlöletre szítsalak.
Gondolkodásra szerettelek volna késztetni , nem gyűlöletre.
Igaz ,néha az írásaim szarkasztikusak, ironikusak, kritikusak.
Olyan is van, hogy pennám vitriolba mártom, de nem rád haragszom, hanem érted.
Gondolataimat ritkán csomagolom ostyába. Mert jó ha tudod a gyógyszer többnyire keserű.
Nem én raktam teli az országot gyűlöletkeltő plakátokkal :" ne hagyjuk, hogy Soros nevessen a végén", " állítsuk meg Brüsszelt", " nem veheted el a magyarok munkáját".
Nem én folytatok virtuális harcot az egész világgal és nem én aratok állandóan világraszóló győzelmeket nem létező ellenségekkel szemben.
Nem én üldözök el egyetemeket az országból.
Nem én írtam alaptörvénybe , hogy " az apa férfi, az anya csavar".
Én nem a hajléktalanok, hanem a hajléktalanság ellen harcolok.
Nem az én rendőreim tesznek télvíz idején beteg, gyermekes családokat az utcára.
Nem én nem emelem 12 éve a családi pótlékot.
Nem én üldöztem el a honból legértékesebb fiataljainkat.
Nem én utazom helikopterrel adriai yachtozásra .
Nem én mászok le csatornán ,kábítószerrel a puttonyomban.
Nem én Kaletázok, Borkaizok.
Nem én engedtem el a baltás gyilkost.
Nem én bratyizok diktátorokkal.
Nem én félek a jogállamisági kritériumtól.
Nem én rettegek az európai ügyészségtől.
Nem én szüntettem meg a köztársaságot.
Nem én manipulálom kedvem szerint a választási törvényt.
Nem én építettem le a fékek, ellensúlyok rendszerét.
Nem én nyírtam ki a független médiát és hajtottam igába a közmédiát.
Nem én akarom felszámolni az önkormányzatiságot.
Nem az én apám , vejem, lányom, testvérem, osztálytársam lett milliárdos politikai árnyékomban.
Nem én építettem stadiont a kerti budim mellé.
Nem én építettem magamnak kisvasutat .
Nem én tolok százmilliárdokat a hobbimba
Nem én gazdagodom az uniós pénzekből.
Nem az én barátaim építik kilométerenként 4.5 millárd forintért az autópályákat.
Nem én költöztem százmilliárdokért a várba.
Viszont én vagyok az aki nem hajlandó " okos urak közt játszani a bambát".
Én vagyok aki " sziszegve sem szolgál aljas, nyomorító hatalmakat".
Én vagyok ki " nem fogja be pörös száját".
Én vagyok aki nem akar "cinkos néma lenni a bűnösök között."
Végül èn vagyok az aki képtelen lemondani a kritikus gondolkodás luxusáról.
Ha úgy véled gondolataim magvai gyűlöletet sugároznak, ne fecséreld rá drága időd, mert láthatóan terméketlen a föld amire kiszórtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!