2022/07/16

orbánista egybiteseknek! ...a "hanyatló nyugat."

 

Na idefigyelj te kedves fideszes szavazó, aki voltál olyan kedves és messenger üzenetben azt írtad nekem, hogy megfagyunk majd télen itt Németországban, sőt még azt is bátorkodtad írni (természetesen arc nélkül, hogy még hazaáruló vagyok és magyarellenes is) nos akkor elmondom, hogy mi a helyzet, (nem szoktam a magánéletemet kiteregetni sem azt, hogy mennyit keresek mert ez itt Németországban nem is szokás - utóbbiban én most egy kis kivételt teszek) te meg figyelj rendesen.
Itt élek nyugaton rendőr vagyok és mosolygom rajtad. Heti 40-45 órában dolgozom átlagban (de persze ez sokszor változhat) Crime Administration Manager beosztásban magyarul annyit tesz, bűnügyi igazgatásszervező, ami a bűnügyi nyomozások előkészítését levezénylését takarja... (előállítás, kihallgatás, nyomozás, felderítés) 3290 euró a havi fizetésem.Ez mellett tanulok is mondjuk úgy ha nagy leszek, akkor bűnügyi helyszínelő leszek, és ezért a német állam pluszban még fizet 1445 eurót (sok vagy kevés döntse el mindenki maga)
A párom, szakács egy kis étteremben, ő 2635 eurót keres. Ketten együtt, 5925 eurót keresünk úgy, hogy az ösztöndíjamat még nem is számoltam bele.
-Fizetem a lakáshitelt, havi 744 euró. Igen, emelkedtek a költségek, január-februárban 140 euró volt a gáz, március-áprilisban 120, május-júniusban 120. Oszd el kettővel és számolj mennyi egy hónapra. Ebben a fűtés is benne van, a lakásunk 145 nm. A villanyszámla 55-70 euró kéthavonta. A párom fizetése el sem megy az összes számlára. A kaja sokszor olcsóbb mint Magyarországon. Érted, hogy még azt is ki fogjuk bírni, ha megtriplázódnak a számlák? Te hány napot dolgozol a számláidért? És te sajnálod a nyugaton élőket?
-Te isteníted a Felcsúti Ramszeszt mert az adódból kifizeti a rezsidet? Hát neked segítség nélkül nem telik rá?! Nem a te hibád, de legalább ne istenítsd azt az embert aki egy országot nyomorít meg, aki egy komplett generáció jövőjét tette tönkre.
-Emelkedtek az árak, igen. Kibírjuk. Te kibírod az emelkedéseket? Te azon zizizel, hogy itt nyugaton éhen halunk?! Eszednél vagy?! A gyerekeknek vitamin kell, azt hiszed gond megvenni a friss gyümölcsöt egész évben? Húst, halat, ami kell. Van tartalékunk, itt mindenkinek van, neked is? Nem kiváltságosként, csupán átlagosan élünk. Mégsem gond élni, nyaralni, félretenni. Hát nem látod, hogy ha Pesten a külvárosban felszállsz egy buszra, mennyi hervadt depressziós embert látsz? Az utcán hány mosolygó embert látsz? Magyarországon rengetegen fásultak, fáradtak, gorombák, mert mindegyiknek megvan a saját baja, tudom miről beszélek, megértem őket. Gyere el Berlinbe, vagy menj el Rómába, Madridba, Amszterdamba és gondolkodj el, hogy ugyan itt vagy ott, miért derült, mosolygós, udvarias embereket látsz. Látni fogod, hogy ezt a nyugaton már válság van mesét pont neked találták ki, hogy vígaszt találj a nyomorodra.
Szóval ha szerinted én hazaáruló vagyok és magyarellenes, mert pusztán gondolkodom akkor legyek az....
Te meg miután leírod a szokásos Fideszt éltető beszédedet a Facebookon, kapcsold ki a számítógépedet / tabletet, telefonodat - majd ülj le a gyerekeddel, unokáiddal (ha van) nézz a szemükbe és mond el nekik, hogy miért segédkeztél a jövőjük tönkretételében.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!