2022/03/24

mátrai márta és az ő pozíciója.

 Ez az idei a 2022 április 3.- i országgyűlési választások "pártlistás" szavazólapja.

A szavazólapon feltüntetik az adott pártok "listáján" szereplő ELSŐ ÖT! nevet.
Na ki szerepel a fidesz listáján NEGYEDIKKÉNT közvetlenül kövér lászló után? ...hát a dr mátrai márta naccsasszon a kaposvári fidesz "oszlopos" tagja.
Sok éve minden választáskor mátrai mártikát LISTÁN betolják a parlamentbe.
Mit csinált ő, hogy ezt kiérdemelte? ... Senki nem tudja...illetve valakik tudják ott fönt a fideszben, de a választók NEM.
mátrai mártika valamit hűde jól csinálhat. ...hogy mit? ... na aaaz titok.
Még egy mondvacsinált hűde fontos pozíciót is kreált neki kövér lackó nertárs.
mátrai márta aaa "háznagyasszony" ... hogy ez mit takar? .. tán ő sem tudja, dehogy kövér lászló nertárssal jól elvannak aaaz hétszentség.
Még Kaposváron laktam, próbáltam megtudni, mivel érdemelte ki ezeket a Kaposváriak üdvöskéje, de választ nem kaptam aaa "háznagyasszony" funkciójáról sem. Egyéberánt mátrai márta még SOHA SEMMIT NEM TETT A Kaposváriakért...önmagáért annál többet. Sőt!... annál is többet, de hogy évek óta meg sem szólalt aaaz biztos, hallani sem lehet róla. hááát... Valamivel valakinél jóóól kiérdemelte e "fontos" pozíciókat. ...kérdés, hogy MIVEEEEL?...és KINÉÉÉL?
megjegyzés: A többi párt nevét és listán szereplő neveket én tüntettem el.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!