2019/01/21

Gyűlölet...és a hatalom szimbólumai.

Mégegyszer összefoglalva, kicsit bővebben. ...mert sokan tanulmányt írtak erről a "víg özvegyre" zúdult gyűlölködésről, meg hűde meg jaj de micsoda csúnya dolog....
Ezt a gyűlölködést orbán és hűbéresei szabadították a népre. andi vajna pedig részese volt ennek a mocskos rendszernek. Most a "víg özvegyre" omlik a gyűlölet, de ő "csak" a szimbóluma az orbánista gyűlölet rendszernek. Köszönjék önmaguknak. Most egy szimbólumra...holnap rájuk a nyakukba szakad mindaz amit ők indítottak el, amire egész mocskos hatalmuk épül.
Egy hozzászólásban írja valaki, - "A tiszteletet még életünkben kell kiérdemelni, csak azért mert meghaltunk, még nem jár tisztelet. ........jelenleg olyan felfokozott a hangulat - joggal - az egész kizsákmányoló, korrupt Orbán rezsim ellen, hogy nem mindenki tudja vagy akarja visszafogni magát. Én álszent dolognak tartom, hogy a halált kell tisztelni, szerintem a tisztességes életet!"
Megjegyzem....timcsike jócskán tett azért hogy "szimbólummá" váljék...és neeeem csak azzal hogy andi vajna felesége volt.
Aki ezen a gyűlölet hullámon még csodálkozik, az valamit qrvára nem értett meg ebből a mocskos orbánista gyűlöletre épülő korrupt rendszerből. Nyolc év indulata haragja gyűlölete szakadt ki az emberekből. Zúdítják arra akire épp lehet. andi vajna ( szándékos a kisbetű ) részese, haszonélvezője volt orbán mocskos rendszerének. Egy közülük...és egy közülük "távozott". ...végleg, de itt maradt az aki vele együtt volt haszonélvezője, részese a "víg özvegy". Ráadásul ő még tetézte is a sokszor pofátlan villogásával. Ennyi a történet. A rendszer amit építettek, aminek részesei, haszonélvezői voltak, köszönheti önmagának. Ők akarták.... Ma a "víg özvegyre", holnap............. Egy biztos...Én orbán és hűbéresei, talpnyalói helyében igen nyugtalanul aludnék. Ha ez a nép ráébred mit műveltek vele..... " Iszonyú gyűlölködést szabadítottak rá erre a népre. ...és a féreg aki mindezt kiagyalta, még büszke is rá. A magasságos meg az összes szentek mentsenek meg minket attól hogy ez a gyűlölet kiszabaduljon. ...bármelyik oldalról. ...és elég lesz hozzá egy apró szikra. ....

túl sokan háborognak ezen a gyűlölködés hullámon és úgy ócsárolják a gyűlölködőket, úgy háborognak "szegény" timcsikét ért bántalmazásokon mintha nem is itt élnének köztünk. Most tátott pofával csodálkoznak és úgy csinálnak mint aki semmit nem ért ebből, mint akik nem tudják mi folyik itt nyolc éve. Akik ezen most csodálkoznak és a keresztvizet a gyűlölködőkről akarják levenni, tényleg semmit nem értettek meg ebből a nyolc évből. 
Én sem lelkesedek és nem is óhajtok beszállni ebbe a gyűlölködésbe. Eszembe nincs a "víg özvegyre" zúdítani minden haragomat gyűlöletemet, de legalább értem...ha meg nem is értem azokat akik ezt teszik. Nem helyeslem ami most itt folyik, de nem is vagyok hajlandó úgy tenni mintha ez valami újonan kitört össznépi bolondulat lenne.


...és tévedések elkerülése végett!...én nem andi vajnára meg a timcsikére szántam időt, hanem a jelenségre, annak eredetére és következményeire. A gyűlölködőket sem akarom mentegetni vagy fölmenteni, CSAK érteni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!