2017/11/15

írtam...volna ha lehetett volna....ennek a Tállai András nevű

A hír hallatán én is felbuzdultam és írtam...volna ha lehetett volna....ennek a Tállai András nevű 50-es évek beli tsz elnök kinézetű államtitkár NAV elnöknek. Gondoltam, tán meghatom csepp szívét, aztán felénk is csökkenteti az üzemanyag árakat, mint tette a falujában.
Mondom...Írtam neki, de nem igazán sikeredett. Elsőre megírtam, majd "küldtem" volna ha lehetett volna, de nem lehetett. Sajna elveszett az írásom. Majd újra írtam és okosodván "küldés" előtt lefotóztam és ki is másoltam, de akkor sem lehetett elküldeni. Nézem okát... Mit ad magasságos?... Ki.aszott gyors az adminja. Szinte izibe törölt és letiltott. Azé megvan ám az írásom.
Ezt írtam neki, -ÍME:
Kedves Tállai nertárs! Hallottuk hogy kend igen szívén viseli a faluja meg a szegények sorsát. Úgy hallottuk, kend falujából kérték kendet hogy ugyan má csökkentesse az üzemanyagok árát, merthogy magasak. Kendnek csak egy szavába került és a MOL lelkesen csökkentette is arra kendtek felé azt az üzemanyag árat. Tudja...itt Békés megyében is sok ám a szegény ember. Az ország második legszegényebb megyéje valánk ugyi. Na most az élelmiszer árak is vagy 25 - 35%-kal emelkedtek a ner létezése óta. Az a fránya sok illen meg ollan különadó..Tudjaaa?..amiket kendtek vezettek be. Na az is súlytja ám az embereket. Az a csekélke rizsa...izzé...rezsi csökkentés ugyi jól gyütt ugyan, de kevéske a többi emelkedésho. Osztán meg sok szegén ember él erre felé. Az a közmunka..Tudja?..amire kend egyik nertársa aszonta..."a közmunka tisztes szegénységet biztosít"..na abbul megélni ugye nem igazán lehet, bár szintén a kend nertársa aszonta.."Negyvenezer forintból meglehet élni"..Na nem tudom kendtek ott a naaagy parlamentbe próbálták é, de itt felénk ez nem igazán gyün össze. Szóval... az a kis üzemanyag ár csökkentés felénk is igen jól gyünne ám. Talán akkor az élelem ára is csökkenne. Kedves Tállai nertárs! Ha vóna szíves szólni a mi érdekünkbe is. Osztán a párom ugyi mozgáskorlátozott járadékos, én meg ugyi a hazámat szolgáltam volt vala, mostan meg szolgálati járadékos "Kádár huszár"...ahogy kend ifjú nertársa nevezett minket ugyi... valék. Szóval jól gyünne az a benzin meg gázolaj ár csökkenés. Tudja ..jövőre választások lesznek. Na mostan ha kend a mi sorsunkat is a szívén viselné..., talán megfontónánk hogy kendtekre szavazzunk ugyi.
Előre is naagy hálával köszönjük a mi szegénségünk eránti szívén viselést! Egy gyomaendrődi ( ahun a KNER nyomda vala ) ( Békés megye ) választó polgár.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!