2017/08/01

NEM populista hazugságokat! NEM kolbászból kerítés maszlagot! NEM demagóg baromságokat! NEM fenyegetőzést! Tisztességes reális hiteles érthető programot!

A Facebook-on írtam csak úgy kifakadásiból. "Mint tapasztalhattátok ha figyeltetek, több hónapja igen ritkán nyilvánulok meg politikai ügyekből ki és be folyólag. Okom van rá. Majd eccer tán megírom azt is. Néha azért elfog az inger...most épp "néha" van.
Sokszor mondtam és írtam. Ismét írom és mondom!
A demagóg populista ígérgetések a "fizessenek a gazdagok" ..."mindenkinek alanyi jogon alapjövedelmet"...és hasonló idióta szlogenek NEM kormány, de még csak nem is párt politikai program és főleg NEM választási alternatíva! "Ha nem szavazol...ha nem rá-nk/juk szavazol akkor a fideszre szavazol..." jellegű idióta agymenések, fenyegetések szintén NEM választási alternatíva! ...tehát senki NE MERÉSZELJEN ILYENEKKEL FENYEGETNI!...fenyegetésnek veszem.
A KÖZÜGYEINK minden területét érintő tisztességes reális program...elképzelés...terv közérthetően megfogalmazva HITELESEN előadva!... Eeez a választási alternatíva!"

Én értem hogy vannak párt programok. A google-t is értem. Szerinted az "egyszerű" választópolgárt" ez érdekli és neten fog olvasgatni párt programokat? Főleg nem érdekli a szééép magyar irodalmi stílusbanleírt politológus megfogalmazású iromány. Megköll mondjam neked...Engem sem érdekel. Hallani akarom a szavazatomért ácsingózótól a saját szájából hitelesen közérthetően elővezetve. Írjak rá példát miként is akarom hallani, olvasni? Ám legyen. Egyik kedvenc témám példaként.- "Mi olyan oktatási rendszert csinálunk, ami minden gyermek számára elérhető azonos szinten bárhol is éljen ebben az országban . Az általunk tervezett oktatási rendszerben egyetlen gyermeknek sem kell "elvesznie" pusztán azért mert egyik vagy másik tantárgyhoz nincs tehetsége. ..." Aztán így tovább a közügyeinket érintő minden területre. Az hogy hangzatosan irodalmilag megfogalmazott pontokat olvas a választó polgár?...aztán ha rákérdezek egyes pontjaira? ..hogy mégis miként is képzelik? ...jaaa...tudom. Megvárjuk a párt elnököt aki majd tud válaszolni. Egyébként pedig nekem továbbra sem választási alternatíva azok amiket fentebb írtam, főleg nem a fenyegetőzés. ...mert erről szól a kifakadásom.

...és a populista demagóg dumák sem választási alternatíva. Leírtam tisztán érthetően mi az ami engem az urnához visz majd és amiért adom a szavazatomat. Hülye dumákra hazug ígérgetésekre kolbászból kerítés ígéretére nem vagyok vevő. A fenyegetőzésekre főleg nem! Ezekből már kaptunk jócskán 27 év alatt. Kedvenc mondásom... "Ha a piacon csak silány árút találok, akkor inkább nem veszek semmit". Én többé silány árúra nem adom a szavazatom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!