2017/07/11

Sok színű világ.

Ember!

Menj ki a virágos rétre, aztán nézz jól körül! Ugye mennyi növény mind mind más és más színű formájú illatú virággal. Nézd meg a gyümölcsöst!...Ugye mennyi fa és mennyi féle színű formájú ízű gyümölcs? Nézz fel az égre és figyeld a madarakat!...Ugye mennyi félék? Kicsi nagy kisebb nagyobb, egyik így másik úgy repül, egyiknek ilyen, másiknak amolyan az éneke, van amelyik nem énekel, van tarka barka szürke fekete. Ugye mennyi félék? Nézd a tengerek világát! Ugye mennyifélék? Kicsi nagy óriás színes tarka barka szürke így úszik amúgy úszik. Nézd a világot!...Ugye milyen színes tarka barka mennyi forma szín és hang és íz?....
Látod? Ember! Látod milyen sok színű a világ?
Tudod... Mi emberek is e világ részei vagyunk. Ilyenek olyanok ebben abban amabban hívők, így úgy amúgy szeretők érzők, ilyen meg amolyan a bőrünk színe a hajunké a szemünké. Egyikünk ilyen, másikunk amolyan zenét hallgat. Egyikünk ilyen, másikunk más nyelvet beszél. Te ilyen. Ő olyan. Én emilyen. Te így, ő amúgy, én emígy él-ek.
Látod?... Ha ilyen sokszínű a világ... Te miért hiszed, miből gondolod hogy jogod van el és megítélni őt engem másokat pusztán azért mert másban hisz, másképp él, másképp szeret mint ahogy te?
Én ő mi hagyunk békében téged a hiteddel a hitedben. Te a mennybe jutsz, mi a pokolba...aaa te hited szerint. Örülj neki!... de erőszakkal NE mentsd meg a mi lelkünket! Tudod?...mi el akarunk kárhozni itt e földi létben. Te pedig élj a saját hited szerint. ...mi hagyni fogjuk!...amíg te is hagysz minket!
Tudod?...Élni és Élni hagyni!

 Nem csak a vallásra céloztam ám. nekem ezen nincs mit dilemmáznom. Hagyj élni az én hitem és kedvem szerint és én is hagylak téged. Nagyjából erről szól. Azaz... Végettem mindenki úgy él abban hisz ahogy és amiben akar, mindaddig amíg ezzel nem árt, nem okoz kárt másoknak, nem mások rovására kárára teszi, nem akarja a saját hitét életformáját stílusát másokra erőltetni és nem akar elpusztítani kiközösíteni másokat akik nem az ő hite kedve szerint élnek. Eccerű. Nem?

 Nekik is szól! A migránsoknak is a migráns gyűlölködőknek is a sorosozó gyűlölködőknek is az azerieknek is a hottentottáknak is a politikusnak is a köznépnek is az értelmiségnek a kereszténynek a muszlimnak a magyarnak a románnak.... Aaaz EMBERNEK!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!