2017/01/19

Újra és újra írom mondom egész a választásokig....



Írtam 2017 01 09-én

Újra és újra írom mondom egész a választásokig ha köll!... PROGRAMOT AKAROK LÁTNI HALLANI MINDEN JELÖLTTŐL PÁRTTÓL!......aztán előválasztok meg utó választok. Addig amíg ez nincs, hagyjon békibe minden párt meg civil meg ön és párt meg civil jelölt! Hol a program? ...mert egy ilyen "előválasztósdi" izé bármiképp is CSAK technikai kérdés és NEM választási alternatíva, NEM program. Ezekkel a technikai kérdésekkel úgy van az átlag Magyar választó polgár mint az Orosz paraszt a MIG29-es repelővel... A MIG29 qrva magasan repül az Orosz parasztot pedig ez qrvára nem érdekli. Na az átlag Magyar választó polgárt is kb ennyire érdeklik az ilyen párt meg szövetség meg izé kezdeményezések. PROGRAM!...Mit tud adni...ígérni?... az a jelölt vagy párt vagy aspiráns cserébe a szavazatáért a bizalmáért...Ez érdekli... Engem is.
Én spec. látni hallani akarom azokat a jelölteket, pártokat, civileket, kérdezni akarok tőlük esetleg. Hallani akarom a programjukat, aztán szavazok előválasztok hogy nekem melyik a szimpátikusabb jelölt.

Ha a libák el nem taposnak, pár napon belül lefogom írni mit várok, mire várok konkrét kőkemény határozott ígéretet programot azoktól akik a bizalmamat a szavazatomat szeretnék. Ha azt nem kapom meg, nincs bizalom nincs szavazatom!

Erre ma 2017 01 19-én
Botkát jelölte az MSZP....
Hozzászóltam egy bejegyzéshez...

Ezt: Jóó! Értem én hogy az mszp jelölt és jelölhet más is és hogy akinek Botka nem tetszik mondjon mást, meg hogy nem szét húzni. Értem én. Van egy jelölt. ...és hol a program? Az nem program és nem választási alternatíva ám hogy Botka a jelölt és hogy az mszp alkalmasnak ítéli. Az sem alternatíva és nem program ám hogy "Botka csodát művelt Szegeden, tegye rendbe az országot"... Ez csak üres duma. Program!...hiteles teljesíthető, amiben benne van keményen az is amit ez a nép joggal elvár és nem álom szép de hamis ígérgetések, nem nagygyűléseken így úgy előadott hangzatos szép beszédek. Aztán hiteles elkötelezett emberek a programhoz, olyanok kik valóban a népet szolgálni fogják és nem csak a kampány idején pár mosoly meg fotózkodás meg vigyorgás erejéig kíváncsiak a népre. Ja hogy Botka bátor mert elmerte vállalni?...Ez sem program. ... ilyen a politikus sors...ennyi és nem több. Továbbra is tartom... Végettem lehet az a jelölt az mszp jelöltje is , rá fogok szavazni, támogatom és erőmhöz lehetőségeim szerint segítem is, ha!... mint fentebb írtam...Lesz olyan program... De Botkát én nem tartom alkalmasnak és hitelesnek. Írtam fentebb is... Botka jócskán részese a Horn utáni klikkesedő érdek meg haveri körös mszp-nek amelyik jócskán hozzájárult az ország idejuttatásához, két miniszterelnökük bukásához. Szóval... Nem hangzatos szép meséket, hanem hiteles teljesíthető reális kőkemény programot!..és még véletlenül sem olyanokat mint 2002-ben. Ugye emlékszünk?... Első orbán kormány idején az mszp végig üres kasszáról, ellopott kifosztott államkasszáról meg vizsgáló bizottságról beszélt, aztán 2002-ben ígértek mégis fűt fát 100 lépés programot. Aztán nyertek..tünk... akkor még én is az mszp sorait erősítettem... Aztán elkezdték teljesíteni a kifosztott üres kasszára. Bukott is Medgyesi. A fideszes lopásokat kivizsgáló bizottság?...hol van?...mi lett belőle?... Semmi!...aztán jött Gyurcsány ...a vége?... Ez lett ami most van. Köszönjük!...De a nép nem kéri. Aztán az a 2014-es összefogósdi cirkusz? Nem vagyok egyedül az állításommal...Az CSAK egy cirkusz volt és nem is akartak nyerni. Persze az okát is tudjuk páran., talán még érthető is lenne, de akkor nem köll a cirkusz sem!
Csak megjegyzem!... Ha lesz olyan program és személyek amilyeneket fentebb írtam...Ígérem!...én leszek a környéken az egyik legjobb legnagyobb támogatójuk erőm és lehetőségem szerint, de ha nem lesz?... Ígérem!...én leszek a legnagyobb ellenségük. Én többé nem fogok sem hitemmel, sem elveimmel szembe menni és nem köpöm szemközt önmagamat, bármi erős meggyőződéses baloldali...Szociáldemokrata...( és én azt is tudom ez mit jelent, ellentétben sokakkal.. ) is vagyok.

Sajnos az mszp a dk az együtt a pm...szóval a baloldal a magát ellenzéknek mondók fanatikusai semmivel nem különbek mint a fidesz-kdnp bárányai. Hülye bugyuta beszólások, egymás idióta beszólásokkal ledegradálása de semmi értelmes érv egyik vagy másik ellen vagy mellett. Hogy józanul végig gondolná legalább a mi generációnk akik végig éltük csináltuk a kezdetektől ezt a 26 évet..., végig gondolni józanul hogy mit mívelt és mit nem ez a politikai "elit" , egyes személyek "vezetők" benne?...Aaaz nem megy. Csak a fanatikusság a hülye idióta ovis beszólások. Ha má másképp nem megy... A politika olyan mint egy piac... Van árú?...Milyen? Silány? Jó minőség? Átvert már minima egyszer az az eladó? Hogyan van becsomagolva?..szépen? csúnyán?...őszintén? Azt mutatja a csomagolás ami belül van? .... Hiába van választék ha silány, akkor inkább nem veszem meg! ... megyek és keresek máshol. ...vagy főzök mást. ....

Azt írja valaki.... "ha neked fontos hogy Orrbántól megszabaduljunk, akkor vállalni fogod azt a csekélységet, hogy egy olyan jelöltre szavazol, aki ugyan nem a szíved csücske, de mindenki részéről sokkal elfogadhatóbb mint az, hogy csúti tovább garázdálkodjon ... " 

...........Értenéééém... De mindig mi kössünk önmagunk elveivel lelkiismeretével kompromisszumot? A "T" politikai "elit" mikor fog velünk? Ezt használják ki 26 éve... "Jelölünk akit akarunk, úgyis támogatják majd pár ezren a többi meg majd kompromisszumot köt önmagával, mert majd jóóól hivatkozunk arra hogy ha nem áll be a sorba, akkor az ellenfelet támogatja. " Egyszer ennek véget kellene vetni végre. Aztán majd ugyanezt megismétlik a képviselő jelölteknél az önkormányzatoknál. Tudom... Olyan nincs hogy valaki mindenkinek jó legyen, de mi lenne ha egyszer végre olyan jelölteket állítanának akik a igen jelentős többséget bírják megszólítani? Az orbán maffia riogatja a baloldal elleneseket..."ha nem ránk akkor jönnek a kommunisták..." ...mivel más nincs, így rá szavaznak, vagy otthon maradnak. A baloldal riogat... "Ha nem erre arra akit mi...akkor marad orbán meg ha nem ránk, akkor orbánt támogatod segíted..." Ez így majdnem igaz is. De nem lehetne végre hiteles pártok hiteles programjával hiteles személyekkel elő állni? Összefogás kell? IGEN! Össze akarnak fogni?..állítólag igen. Akkor nem de tán olyan jelöltek kellenének akik az összefogás minden résztvevője eltud fogadni és nem olyant aki eleve lejáratta magát az összefogás egyik igen jelentős pártjának szimpatizánsai előtt? Ez ha keményen fogalmazok...Pofátlanság ám de nagy!


Azt írja valaki... "Mindkét párt programjai és alapvető politikai céljai, eszméi szabadon elérhetők a honalpjaikon és a kiadványaikban. De ez a nép nem tekinti meg és nem veszi a fáradságot, hohgy elemezze, értelmezze, és ha kérdése van, elvonszolja magát valami találkozóra, ahol ezeket felvetheti, "

Válaszoltam én:
Na akkor ezekről a programokról... Van program...Párt POLITIKAI program ami az átlag választó polgár számára semmit nem mond. Ahhoz hogy mondjon valamit valakinek, kell egy minimum politikai képzettség. Általános párt politikai program, nem választási program, nem az aktuális helyzetre konkretizált program. Pl... Szociáldemokrata párt politikai program... "Társadalmi szolidaritást.... " Jóó..Szépen hangzik...és?... Konkrétan a jelen helyzetben? Az átlag polgár azt fogja kérdezni..."Okééé...de ez mi a rossebet jelent ma? " Nálunk jelen helyzetben orbán után hogyan? Mit tenne? Miként? Miért? Mik lennének a legfontosabb a legelső lépései? Korrupcióval mit kezdene?... Az ellopott elcsalt milliárdok?... A lopott csalt vagyonok?... A tönkretett oktatás?...egészségügy?... a mutyik? ... és sorolhatnám... Ezekre vár választ a választó polgár...Én is!

Ám legyen! Győzzön meg az MSZP de főleg Botka ...jóó..ne engem hanem a DK szimpatizánsait hogy ezentúl képes lesz félre tenni a Gyurcsány fóbiáját. ...Aztán esetleg beszélhetünk a továbbiakról. Mert hát arra hivatkozni hogy..."Ha nem akarom ...akarod...Botkát akkor marad orbán..meg hogy akkor te orbánt segíted..." lehet, csak roppant pofátlan és gusztustalan, de abszolúte nem józan politikai gondolkodás ám!

Ezt is oda írtam... : "Eddig is tudtam, ez a "csevej" itt csak rátett még egy két lapáttal... A fanatizmus sem innen, sem onnan, sem sehonnan nem vezet sosem jóra. Egyik oldal fanatikusai sem különbek a másik oldalétól. A fanatikus MSZP rajongó a fanatikus DK rajongó a fanatikus "gyurcsányozó" a fanatikus Gyurcsány rajongó mitől különb a másik oldal fanatikusaitól?...Talán csak egy hajszállal... Nem csókolgat kezet a gazdinak..... Egy biztos! Sem az MSZP, sem a DK, sem semelyik párt "elit" és a rajongóik sem tanultak semmit 2014-ből.  "

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!