2013/12/15

IGEN! Én voltam KISZ-es!

Igen! -Voltam KISZ-es! ...és élveztem, mert esténként összejöttünk mi a falu fiataljai. ..és jókat beszélgettük, buliztunk...volt egy saját klubunk...És NEM az utcákon csellengtünk bandáztunk....és NEM narkóztunk tablettást bort vedeltünk a lakótelep eldugott zugában....Tartoztunk valahová!...és voltam MSZMP tag is...és NEM érdekből! Kőkeményen megdolgoztam mindenért amit elértem!...és nem nyaltam akkor sem azóta sem senkinek...És nem mentem egyetemre a nagypapi kommunista multjára hivatkozva...és nem kaptam állást ugyanezért mint kövér elvtársúr és társai!...és ösztöndíjat sem kaptam külföldre mint orbán elvtársúr és társai!......és Voltam hivatásos katona abban a korban...és igen...mint még rajtam kívül 10 millióan kiszolgáltam azt a rendszert...Mert a Katonája voltam...A Hazámnak...mint az ügyvéd a bíró aki akkor volt az és ott és azt a rendszert annak törvényeit szolgálta...Mint a kőműves mert építette azt a rendszert...házakat merészelt építeni..Az útépítő mert utakat épített...mint a TSZ dolgozó...mert élelmet termelt annak a rendszernek..mint a Tanár...mert tanítani mert akkor annak a rendszernek...mint a tanácsi dolgozó mert papírokat gyártott adminisztrált ügyeket intézett annak a rendszernek... Mert akkor éltünk...akkor abban a korban születtünk...mert akkor voltunk fiatalok... abba születtünk bele...és talán hittünk is benne.... Igen...volt aki élvezte az előnyeit...voltak kivételezettek...mint kövér elvtársúr, orbán elvtársúr...mint semjén elvtársúr...bencsik elvtársúra naaagy békamenetelő volt MSZMP újság a népszabadság újságírója.... És voltak elnyomottak mint Göncz Árpi bácsi, Mécs Imre és sok társa DE Demokraták...EMBEREK maradtak a rendszerváltás után is... NEM úgy mint ti szarházi fidesznyik talpnyalók orbán hűbéres gerinctelen talpnyalók....Igen...kiszolgáltuk azt a rendszert mert akkor merészeltünk élni...és NEM talpat nyalni, hűbéres rendszert építeni mint ti most. ...és mikor jött a rendszerváltás...Tettük ami a dolgunk volt... Maradtunk Katonák...A Hazánk a Népünk Katonái ...Maradtam én is...Katona! A Népem a Hazám Katonája... ...és nem mentem...nem mentünk utcára a tankjainkkal közétek lőni!!! ( már kezdem bánni!!! )... Neeem... Elfogadtuk hogy a Népünk a Hazánk mást akar és nekünk..Nekem mint a Népem a Hazám Katonájának az a dolgom... a Népemet a Hazámat szolgáljam!....és továbbra sem nyaltam és továbbra sem élveztem az előnyeit... CSAK amit a törvény adott a Hazám adott....és Ti szarháziak...Elvettetek!...Ti férgek aki a munkát csak hírből ismeritek...ti akik az iskolapadból bársonyszékekbe pottyantatok milliós gázsikkal megfizetve önmagatokat. ..és most ti szarházi senkik...ti osztjátok az észt fékevesztetten komcsiztok...osztottátok és osztjátok meg a népet a Hazámat...és loptok csaltok hazudtok szemrebbenés nélkül minden nap minden percben..és ti férgek mondjátok meg ki a jó az igaz Magyar a jó komcsi a rossz komcsi...ti szabadítottátok rá az új nácikat a Hazámra... ti a senkik a gerinctelenek a talpnyalók a hűbéresek egy hatalom éhes hatalom mániás elmeháborodott hűbéresei talpnyalói... http://nepszava.hu/cikk/1005526-te-is-voltal-kisz-es

Az itt ( http://nepszava.hu/cikk/1005526-te-is-voltal-kisz-es )
található linken elérhető Népszava cikkre reagálva írtam ezt a jegyzetet. Merthogy Hamarosan elfogadja a parlament a Nemzeti Emlékezet Bizottságáról szóló törvényt. "a jövőben a törvény szerint a NEB dolga a kommunista diktatúrához kapcsolódó emlékezet állami megőrzése, ...a hatalmat birtokló személyek és szervezetek szerepének feltárása", "a még köztünk lévő bűnösök felelősségre vonása"....hát ezért. Indulatos?... ez van. Már nem tudok indulatok nélkül beszélni írni ezekről. Személyeskedő?...biztosan és direkt , hiszen ezeknek ezekhez szól.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!