2016/10/01

Brüsszel vissza üzen ..ne? mert nem érti.

 Mint általában mindig, ma is agyalogtam. Jutott eszembe egy plakát és ami szöveg rajta van, na ezen -is- agyaltam ma. A plakát szöveg: "Üzenjünk Brüsszelnek, hogy ők is megértsék!".... Leesett valami és elébb jót vihogtam magamban.
Mi vóna ha Brüsszel visszaüzenne kb. imigyen:
Tisztelt Magyarok, kedves Magyar kormány!
Tudomásomra jutott, miszerint önök plakátokon üzengetnek nekem, vagy abbéli szándékuknak adtak plakátokat. Én mint egyik európai és Belga nagyváros,( nem mellékesen az Európai Bizottság és a Európai Unió Tanácsa és így az Európai Unió központja is valék és mint ilyen..., roppant büszke város. ) nem értem önöket. Kérem tiszteljenek meg azzal, elmagyarázzák nekem mint tudatlan nagyvárosnak, mit kellene megértenem és mit szeretnének önök üzenni nekem. Hallomásból tudom, önöknek manapság életük legnagyobb gondja a menekült azaz ahogy önök mondják "migráns" válság. Ezt onnan tudom, mivel mint említettem az EU központja is valék és így sok politikus megfordul utcáim kövezetén. ....suttognak na.... Szóval...az önök legnagyobb gondja ez a ..mint önök mondják..."migráns" válság, meg valami féle "kvóta"?...vagy mi fene. Azt suttogták az utcám kövezetét koptató európai politikusok, miszerint önök ez ügyileg óhajtanának nekem üzenni.
Nos, tisztelettel tudatom önökkel, -Bármi fájdalom és szomorúság töri zúzza utcáim kövezetét, bármi mennyiségű könnyet is hullajtok szökőkútjaim által, nem segíthetek önöknek. Tudják..., én csak egy európai, Belga nagyváros valék, csupa kő, beton, aszfalt és persze sok sok üde zöld parkocska. Beton lelkem fájlalom önökért merthogy nem segíthetek. ..Mást nem tehetek. Talán egy javallattal... A tisztelt kormányuk kedves Magyarok, ha legközelebb átgondoltabb, megfontoltabb, hozzáértőbb lenne, talán önmaga is megoldhatná eme eget rengető az önök életének legfontosabb problémáját a "migráns" válságot. Talán ha nem egy kő szívű, beton lelkű városnak üzengetnének.
Maradok tisztelettel és várom önöket aszfalt és beton útjaimon, üde zöld parkjaimban, hangulatos utcácskáimon, tereimen, kitűnő szállodáimban, vendéglátó egységeimben mint turistákat, szívesen látott vendégeket!
Tisztelettel! Brüsszel mint európai és Belga nagyváros ( nem mellékesen és roppant büszkén az EU székhelye) Kelt: Brüsszel 2016 Október 01-én
Ui.
Elnézésüket kérem! Kőrengeteg eszembe jutott még pár dolog. Hallom ám az utcáim kövét koptató politikusoktól, ( mert hát itt füle van ám a falnak is ) önök felé milyen jólelkűek, hálásak az emberek. Hálás szívvel építenek önök milliárdokért stadionokat kedves miniszterelnökük naagy nagy kedvelésére, osztán kisvasutat is építenek neki milliárdokért. A barátai, családtagjai igen jól létéről is gondoskodnak önök, suttogások szerint milliárdokat tevén a zsebükbe. Jó lelkű, gazdag nép lehetnek önök. Bizton büszkék is az önök városai. Nem ám úgy mint erre mifelénk.. Itt önzőek a népek. A saját jólétükre, kórházakra, iskolákra, utakra, parkokra, környezetvédelemre költik el a pénzüket. Na de nem?..micsoda háládatlan népek ezek a Belgák. Fáj is kő szívem miattuk. Bár én is lehetnék egy olyan vezetőjük és családja, barátai iránt hálás nép mint önök stadionokkal telt büszke városa.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!