2013/11/16

Forradalmilag békésen gyújtogatva.

Namaste! Shalom! Salam aleykum! Ahoj! Béke veletek! Szabaccság elvtársak! Jutott eszembe csak úgy,- a 2006-os izé bizbasz "békésen gyújtogató forradalmárokat" a TV székház békés kirablásában felgyújtásában Rendőrség által "aljas indokból" elkövetett megakadályozást elkövetni kívánó rendőrök elleni perrel kapcsolatban...-Ha én most elmennék a fidesz székházhoz és békésen forradalmilag felgyújtanááám.. a Rendőrség köteles azt békésen végig nézni? Sőt...ha kedvem támadna békésen belerúgni a rendőrökbe, azt is kötelesek békésen tűrni? Sőt...kötelesek békésen odatartani nekem a orcájukat, esetleg a földre feküdni hogy békésebben rúgdoshassam őket? ...Merthogy én egy békésen gyújtogató békés forradalmár lennék??? Jut eszembe... selmeci nyugdíjmegőrző gabika köteles lenne nekem békésen kekszet hozni?...ha esetleg a békésen gyújtogatás közben békésen forradalmilag megéheznék?....Esetleg békésen köteles lenne gabika felajánlani saját hátsóját egy békés rúgásra csakúgy forradalmilag? A rém-hír tévé pedig köteles lenne békés bájvigyorral orcáján békésen engemet forradalmilag dicsőíteni mint békés gyújtogató forradalmárt? ...hát...Csak úgy jutott eszembe... De nem tenném ám meg..mert én olyan békétlen ball libsi komcsi aljadék hazaáruló EU bérenc szarházi akinek semmije nincs annyit is érek kádárhuszár vagyok aki még arra sem képes hogy békésen forradalmilag fidesz székházat gyújtogasson békésen barátilag forradalmilag hevülve Rendőrt rugdossak. Namaste!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Véleményt, Javaslatot, Érveket írj! Bunkózásra, Komcsizásra, Cigányozásra, Zsidózásra NEM vagyok vevő!